W zależności o wymaganej ciągłości działania struktury teleinformatycznej proponujemy następujące poziomy świadczonych usług:
|
|
|
|
SILVER |
|
|
|
W ramach poziomu Silver firma Netword gwarantuje:
- Czas rozpoczęcia usuwania awarii: do 8 godzin od momentu zgłoszenia.
- Czas przywrócenia działania systemu IT: do 48 godzin od momentu rozpoczęcia usuwania awarii.
- Bezpłatny dojazd
- usuwanie awari (klient ponosi jedynie koszt części zamiennych)
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy,
- minimum 1 wizyta serwisowa w miesiącu.
|
|
|
|
GOLD |
|
|
|
W ramach poziomu Silver firma Netword gwarantuje:
- Czas rozpoczęcia usuwania awarii: do 8 godzin od momentu zgłoszenia.
- Czas przywrócenia działania systemu IT: do 48 godzin od momentu rozpoczęcia usuwania awarii.
- Bezpłatny dojazd
- usuwanie awari (klient ponosi jedynie koszt części zamiennych)
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy,
- minimum 1 wizyta serwisowa w miesiącu.
|
|
|
|
|
W ramach poziomu Silver firma Netword gwarantuje:
- Czas rozpoczęcia usuwania awarii: do 2 godzin od momentu zgłoszenia.
- Czas przywrócenia działania systemu IT: do 4 godzin od momentu rozpoczęcia usuwania awarii.
- Bezpłatny dojazd
- Bezpłatne usuwanie awarii (klient ponosi jedynie koszt części zamiennych)
- Sprzęt zastępczy na czas naprawy,
- minimum 1 wizyta serwisowa w miesiącu.
|