Poczta
Poczta
  
 
 Strona główna
 Sieci teleinformatyczne
 Audyty
 Stała obsługa firm
 Zakres obsługi
 Poziomy obsługi
 Przykład umowy
 Usługi internetowe
 Doświadczenie i certyfikaty
 Kontakt
         Poziom obsługi

W zależności o wymaganej ciągłości działania struktury teleinformatycznej proponujemy następujące poziomy świadczonych usług:

SILVER

W ramach poziomu „Silver” firma Netword gwarantuje:

  • Czas rozpoczęcia usuwania awarii: do 8 godzin od momentu zgłoszenia.
  • Czas przywrócenia działania systemu IT: do 48 godzin od momentu rozpoczęcia usuwania awarii.
  • Bezpłatny dojazd
  • usuwanie awari (klient ponosi jedynie koszt części zamiennych)
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy,
  • minimum 1 wizyta serwisowa w miesiącu.
  GOLD

W ramach poziomu „Silver” firma Netword gwarantuje:

  • Czas rozpoczęcia usuwania awarii: do 8 godzin od momentu zgłoszenia.
  • Czas przywrócenia działania systemu IT: do 48 godzin od momentu rozpoczęcia usuwania awarii.
  • Bezpłatny dojazd
  • usuwanie awari (klient ponosi jedynie koszt części zamiennych)
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy,
  • minimum 1 wizyta serwisowa w miesiącu.
   PLATINUM

W ramach poziomu „Silver” firma Netword gwarantuje:

  • Czas rozpoczęcia usuwania awarii: do 2 godzin od momentu zgłoszenia.
  • Czas przywrócenia działania systemu IT: do 4 godzin od momentu rozpoczęcia usuwania awarii.
  • Bezpłatny dojazd
  • Bezpłatne usuwanie awarii (klient ponosi jedynie koszt części zamiennych)
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy,
  • minimum 1 wizyta serwisowa w miesiącu.